11 Temmuz 2015 Cumartesi


Hafta sonu kaçamağı...


       Yoğun geçen bir haftadan sonra bazen hafta sonunu geçirmek için annemlere giderim. Annem hayvanları çok sevdiği için sevdiği ev hayvanlarından alıp bakıyor çoğaltıyor falan filan. Bizde haftasonu hem yardım etmek için hemde rahatlamak için onun yanına gideriz. Eğer müsaitsem herkesin herşeyin fotoğrafını çekmeye çalışırım.  (Nede olsa bir daha bu günler geri gelmeyecek.) Özellikle de hayvanların. Hayvanların hepsi ayrı bi alem. Neyi neden yaptıklarını bir türlü anlayamazsın. Daha önce de yazmıştım işim yoksa onları seyretmeyi çok seviyorum seyretmesi beni rahatlatıyor diye. Bugünde biraz siz rahatlayın diye ördekleri paylaşmak istedim.

       Sabah dışarıya salıp yemledikten sonra böyle bir kaba su koyarız canları istedikçe gidip gelip hem su içerler hem yıkanırlar. Ördekler suyu çok sevdikleri için suyu buldukları vakit hemen içine atlayıp yüzerler. Tabi bu bir tanesi için bile çok küçük. Sadece su içsinler yıkansınlar diye... (Görüntüleri bile çok tatlı.)

       Uzaktan çekince pek umursamadılar ama yakından çekmeye başladıkça ilgilerini çektim. 

       Bu ne yapıyo diye bakmaya başladılar. Annem onları öyle yetiştirmiş ki dur kaçayım bir zarar gelir falan korkuları yok tabi. :) 
      Şöyle bir baktıktan sonra bundan zarar gelmez deyip kaldıkları yerden devam ediyorlar o su varya o su günde kaç kere değişiyor. Ama hep böyle gidip çamurlarda sağda solda pisleniyorlar sonra gelip yıkanıyorlar.
      Temizlenme faslından sonra eee sıra geldi öğle uykusu için yer aramaya hem serin olacak hem havadar olacak. Burası güneşlenmek için iyi ama fazla güneş zararlı tabi yeni yer arayışları başladı. :)

       Tamam burası serin havadar. Tam öğle uykusu için. :) Bi git de uyuyalım der gibiler değil mi? :))


       Benim İstanbul'a gitmem gerek. Size mutlu, huzurlu eğlence dolu bir hafta sonu diliyorum. Malum Kadir Gecesinin içinde bulunduğu son 10 günün içindeyiz. Umarım hem bu dünyanız hem de öbür dünyanız için iyi bir hafta sonu geçirirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails