17 Temmuz 2015 Cuma


Pierre Lotti'nin Muhteşem Manzarası




        Başında olduğumuz bu yol aslında bir mezarlık yolu. Bu mezarlıklarda milliyetini, nerden geldiğini, rengini, adını, sanını, mesleğini vs. bilmediğimiz pek çok kişiye ev sahipliği yapıyor. Hayatın en sona sakladığı bu söz yolun başında bizi karşılıyor.


       Yol güzelliği, ciddiyeti, ben neler gördüm diyen tecrübesi ile bizi kendine çekiyor. 


       3 İhlas 1 Fatiha ile yolda ilerledikçe manzara daha bir güzelleşiyor. Dinlenme ihtiyacı olmadan durup seyretmek istiyor insan. 





       Veee varmak istediğimiz yere vardık. Burası Eyüp Sultan Cami'sine yürüme 15 dakikalık uzaklıkta olan Pierre Loti Tepesi. Ben bu 15 dakikalık yolu eminim 20-25 dakika da geldim. Kız kardeşimin beklerken sıkılmayacağını bilsem eminim daha uzun sürede gelecektim oraya. Buranın manzarası seni yolundan alıkoyuyor. 










       Benim gibi dur burda biraz kalayım da biraz manzarayı seyredeyim diyenlerdenseniz, buralarda çay bahçeleri var, çay içerek manzarayı seyredebilirsiniz. Biz niyetli olduğumuzdan pek çay eşliğinde manzarayı seyredemedik. :) Rabbim inşallah bir daha gelmeyi nasip ederse o zaman çay eşliğinde seyretmek istiyorum. 


       Bu gönderiyi yazdığım da Ramazan Bayramının 1. günü. Satırlarımın sonuna gelirken bu yazı ile ulaşabildiğim herkesin Ramazan Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum. Umarım ailenizle  ve sevdiklerinizle unutamayacağınız anılarınızın  unutulmaz güzellikte geçenler bölümüne eklersiniz.  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails