9 Ocak 2016 Cumartesi

Herkese Mutlu Yıllar...

       Biliyorum  bugün 09.01.2016. Yani geç kalınmış bir yeni yıl dileği. Umarım bu yeni yılda herkesin kendisi için  hayırlı dilekleri gerçekleşir. Benim de...

       Yeni yıl demek yeni kararlar almak için elverişli bir bahane demek... İşte diyet yapacağım, daha çok kitap okuyacağım, gezmek için vakit bulacağım gibi... Böyle bir plan yaparken bile ne kadar samimiyetsiz, kararsız ve muallak görünüyoruz. Mesela  diyet yapacağım yerine "2015 Aralık ayında diyetisyene gittim. Tahlillerimi yaptırdım. Haftalık menü listemi aldım. Hafta bazında kaç kilo ya da kaç gram vereceğimi hesapladık. Spor yapmayı da hayatıma ekledim.01 Ocak 2016'da inşAllah diyete başlıyorum." sözü daha kararlı daha samimi dimi? İkinci söylem bile çok yüzeysel aslında. Daha bile derinleştirilebilir. Benim her yıl yüzeysel bir sürü dileklerim olur. Yıl biter bir türlü onlar gerçekleşmez. Çünkü tüm bu ayrıntıları düşünüp sonunda tam başlayacakken.... hayatın da benim için planları olduğunu görüyorum. Ama bu sene isteklerimde ısrarcı olacağım inşallah. 

       Benim şimdilik blogla ilgili, asıl işimle, gelecekte emeklilik günlerimde ilgilenmeyi düşündüğüm işimle ilgili düşüncelerim var. (Eğer olabilirsem. Şimdilik bi hayal) Hangisinin üzerinde ne kadar çalışacağımı zaman gösterecek. Bakalım nasıl olacak. Hem heyecanlıyım hem endişeliyim. 2015 yılı hiçbir yere varamadığım bir yıl oldu. Yine binlerce kez şükürler olsun. Ama yerimde saydım diyebilirim. Umarım 2016 geçmiş bir kaç yılın verimsizliğine inat her yönden daha verimli bereketli bir yıl  olur. İnşallah sadece benim için değil herkes için öyle olur.



Yalova'da 31 Arlık 2015 günü  kar yağdı. Şaka gibi. Nasıl bir tevafuk ? 01 Ocak 2016'da her yer karla  kaplandı. Çok güzeldi. Yalova zaten çok güzel karla daha bi güzel oldu.  Bu resim 03 Ocak 2016'dan kalma aşağıdakilerde. Yani blog hep aklımda ama işte aklımda... :))


       Ben soğuk havayı çok sevmeme rağmen misafirlerimiz için sıcak havaların gelmesi için duacıyım. Yalova'da Suriye'den Irak'tan daha birçok yerden gelen zengini de var elbette ama fakirler daha çoğunlukta olan mülteciler var. Umarım daha fazla mülteci durumuna düşenler olmaz. Hayat herkes için zor ama en çokta onlar için....




       Merkez de karlar erimiş. En önemlisi de kimsecikler ortalıkta yok. Tabii ki olmaz... ben erken saatlerde Merkeze indim. Günlerden Pazardı ve hava da cok soğuktu. Neden insanlar dışarda olsunlar ki. :)) Bu saatlerde insanlar mutlu mesut daha sıcacık yataklarından bile çıkmamışlardır. :)) Ben mi neden yallordaydım. Bende ailemle daha çok vakit geçirebileyim diye erkenden yola koyuldum... 

Herkese hayırlı günler.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails