24 Ocak 2016 Pazar

Bir hobi; Kılıç Çiçeği Yetiştiriciliği
       Umarım güzel bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Benim için biraz hareketliydi. Malum AÖF sınavları vardı. Bende sınava girenlerden biriydim. Sınavım nasıl geçti bilmiyorum. İşlerim cok yoğundu. Çalışamadım. Bahane mi hayır kesinlikle değil. Kitapları vakit buldukça ancak bir kere okuyabildim. Umarım tekrar aynı sınavlara girmem. Önümüzdeki yıl bi değişiklik olur da farklı derslerin sınavlarına girerim :) Değişiklik güzeldir. İnsanı motive eder. :))

       Yoğunluğum nedeniyle hiçbir şeye zaman ayıramıyorum. Arada kitap okuyorum. Kitaplar konusunda pek tatmin edici seçim yapamadım. Bu da ayrı bir konu. 

       Geçen kışın  çiçeklerimi dondurduğumdan beri çiçeklerle de ilgilenemedim. Onlar bana inat yaşamaya devam ediyorlar. Her insan bir hobi edinmeli bence. Sıkıldığında dönüp baktığında mutlu olabileceği...

      Bu da beni mutlu eden hobimin bir parçası. Mutluluk paylaşıldıkça çoğalır. Umarım sizde mutlu olursunuz.:)

  


 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails