25 Nisan 2014 Cuma

Bir tatlı huzur... YALOVA (Yürüyen Köşk)



       Bazen yıllarca bir şehirde yaşarsınız da sadece onun bir kısım özelliklerinden yararlanırsınız, eğlence kısmını her zaman yaparım diye kendi kendinizi ikna eder de yapmazsınız ya bende tam bu durumdayım. Yaşadığım yer gerçekten çok güzel  hem görsel olarak hemde imkanları olarak. Şehir küçük olduğundan hastane, okul, AVM gibi hemen hemen her yer yürüme mesafesinde ve en fazla 45 dk. falandır. Yaşanması kolay bir şehir. Gezilecek o kadar güzel yerleri var ki önemli olan şehri bilmek ve tüm özelliklerini kullanabilmek.



        Dedim ya yaşadığım şehirde yaptıklarım çok sınırlı. İşe gidip geliyorum. Öğle aralarında ya sahile yürüyüşe ya da arkadaşlarla muhabbete gidiyorum. Eee  hafta sonları ya ailemin yanına gidiyorum yada evimde ev işleri ile ilgileniyorum. Aslında şehirde bir şeyler yapmak için fırsatım da yok gibi. gibi gibi. Yine ipe un seriyormuşum gibi geldi. :)

      Kız kardeşim Bolu'dan gelmişti. Onuda baya özlemiştim. Birlikte bir şeyler yapalım diye düşünüyordum. Bu 23 Nisan fırsat oldu ve Yalova'nın en meşhur yerlerinden biri olan Yürüyen Köşk'e gittik.

       Bizim gibi 23 Nisanı fırsat bilenler Yürüyen Köşk yolu üzerindeki sahile sıfır piknik alanını doldurmuşlardı. Her yer cıvıl cıvıldı. Manzara ise süper. :)







      Yürüyen Köşk ise apayrı bir güzellikti. Onunla meşhur olan Çınar ağacı da öyle. 




       İstanbul, Bursa, Kocaeli vb yerdeki yaşayan ve sıkılanlar için günübirlik kaçılabilecek bir yer.... Bir yandan manzara seyredersin bir yandan da kuş cıvıltıları arasında çayını yudumlarsın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails